Smid se mense

Photobucket

Smid het die aangesig van Jáhoe verlaat en in die land van Nod, oos van die plesiertuin, gaan woon. Hy het by sy vrou geslaap en sy het swanger geword. Sy het Henog voortgebring.

Smid was ’n stadsbouer en hy het die stad na sy seun Henog genoem.

Henog het Irad verwek. Irad het Mehoejael verwek. Mehoejael het Metoesjael verwek. Metoesjael het Lameg verwek.

Lameg het vir hom twee vroue gevat. Die eerste se naam was Ada en die tweede se naam was Tsilla. Ada het Jabel voortgebring – hy was die vader van die tentbewoners en veewagters. Sy broer se naam was Joebal – hy was die vader van almal wat snaar- en blaasinstrumente speel. Tsilla het op haar beurt vir Toebal-Smid voortgebring, die maker van al die koper- en ysterbeitels. Die suster van Toebal-Smid was Naäma.

Lameg het vir sy vroue, Ada en Tsilla, gesê, “Luister na my stem, vroue van Lameg! Hoor my woorde, want ek is ’n man! Ek sal die een wat my wond doodmaak, ’n jong man as hy my wond. Soos Smid sewe keer gewreek is, sal Lameg sewe-en-sewentig keer gewreek word.”

Die Mens het weer by sy vrou geslaap. Sy het ’n seun voortgebring en sy het hom die naam Gegun gegee, want “God het my ’n nuwe nageslag gegun in die plek van Herder, wat deur Smid vermoor is.”

Gegun het ook ’n seun verwek en hom die naam Enos gegee.

***

Die meeste mense wat hier genoem word, was waarskynlik figure uit langer, ouer stories wat nie meer onthou word nie. So vir ons wat dit nou lees is dit nogal vreemd. Eintlik net ’n vae leidraad van baie ou, vergete legendes.

Lewer kommentaar

